30 results
Book
In basket
Autorka międzynarodowego bestsellera Program uzdrawiający układ odpornościowy tym razem dzieli się opartym na naukowych dowodach programem przywracania zdrowia. Opiera się on na: • eliminowaniu reumatoidalnego zapalenia oraz choroby zwyrodnieniowej stawów, jak również innych dolegliwości reumatycznych, • leczeniu jelit, a w konsekwencji uzdrawianiu również stawów, • redukcji stanu zapalnego bez konieczności przyjmowania leków. Dzięki temu przewodnikowi w naturalny sposób wyeliminujesz chorobę i bez środków farmakologicznych odzyskasz pełnię zdrowia. Jest to tym bardziej istotne, że opisany w książce problem zdrowotny dotyczy dziesiątków milionów ludzi. Zdrowe stawy na dobre!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 616-002.77
Book
In basket
Smakoterapia : kuchnia roślinna bez glutenu, nabiału i cukru / Iwona Zasuwa. - Warszawa : Edipresse Polska, copyright 2017. - 351, [1] strona : fotografie ; 24 cm.
Zdrowie zaczyna się na talerzu. Właśnie dlatego w tej książce znajdziesz przepisy na śniadania, obiady i przekąski na bazie naturalnych, ogólnodostępnych produktów roślinnych, a dodatkowo bez glutenu, nabiału i cukru. To kuchnia idealna dla ciebie, jeśli chcesz odżywiać się świadomie i cieszyć się zdrowiem – zarówno jeśli jesteś wszystkożercą, jak i wegetarianinem lub weganinem czy alergikiem albo po prostu lubisz dobrze i zdrowo zjeść. Na pewno znajdziesz tu coś dla siebie. Sięgnij po przepisy na bazie produktów, które doskonale wpływają na organizm: sezonowych warzyw, kasz, ziaren, orzechów, owoców, zdrowych olejów, a wszystko to podane w apetycznej i smacznej formie. Pamiętaj – jesteś tym, co jesz!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 1
No availability information: sygn. 64
Book
In basket
Książka jest wyjątkowa, bo napisana o sprawach oczywistych i trudnych w bardzo przystępny sposób. Wyjaśnia czym dla sportowca są białka, węglowodany, błonnik, witaminy i minerały, dlaczego warto jeść regularnie i co pomaga zregenerować organizm po treningu. Jest praktycznym poradnikiem pokazującym, co jest zdrowe lub nie, i wyjaśniającym dlaczego. Uczy jeść świadomie, pokazuje, że zdrowa żywność jest pyszna a przygotowanie prostych zdrowych posiłków może być świetną zabawą.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 641.1
Book
In basket
Tytuł oryginału: The Alzheimer's solution. Na okładce: Zmiana nawyków to twoja najskuteczniejsza obrona! Wprowadź w życie własny neuro plan. Jeśli nie teraz, to kiedy?
Ta bardzo potrzebna, a zarazem rewolucyjna książka ujawnia, że ludzki mózg jest żywym uniwersum, na które bezpośredni wpływ mają żywienie, ćwiczenia, stres, sen i pasje. Innymi słowy: na mózg ma wpływ wszystko to, czym go karmisz i jak go traktujesz, to, czy rzucasz mu wyzwania i jak pozwalasz mu wypocząć. Podręcznik oferuje: • przełomowy i skuteczny program leczenia choroby Alzheimera; • praktyczny pięcioczęściowy plan odwracania skutków choroby Alzheimera i zapobiegania jej, obejmujący jedzenie, sen, ćwiczenia, zarządzanie stresem i spis czynności, które utrzymują mózg w aktywności i zdrowiu; • spersonalizowany kwestionariusz do oceny poziomu ryzyka zachorowania na alzheimera i codzienne wskazówki dla optymalizacji zdrowia mózgu; • wyśmienite i proste przepisy kulinarne dla całej rodziny
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 616.83
Book
In basket
Witaminowe przyjęcie / napisała i zilustrowała Anita Głowińska. - Poznań : Media Rodzina, 2019. - [24] strony : ilustracje ; 20x20 cm.
(Kicia Kocia / Anita Głowińska)
Kicię Kocię odwiedził jej najlepszy kolega Pacek. Dzieci objadły się słodyczami. To nie był dobry pomysł, bo Kicię Kocię rozbolał brzuch. Następnego dnia postanawia urządzić witaminowe przyjęcie i poczęstować przyjaciół owocami i warzywami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 1
No availability information: sygn. 0/KZ
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 613.2
Book
In basket
Na okładce: Jak poprawić pamięć, nastrój, możliwości koncentracji i zwiększyć zapas energii.
Tytuł oryginału: Use your brain to change your age : secrets to look, feel and think younger every day.
W książce "Wspieraj swój mózg - odmładzaj się" bestsellerowy autor i wybitny psychiatra dr Daniel G. Amen przedstawia swój łatwy do zastosowania i przeciwdziałający starzeniu program. Dowiesz się m.in.: Jak poprawić pamięć, nastrój, możliwości koncentracji i zwiększyć zapas energii. Jak zmniejszyć ryzyko choroby Alzheimera i innych form otępienia. Co jeść, żeby przedłużyć sobie życie. Jak zmniejszyć widoczne oznaki starzenia i sprawić, żeby skóra wyglądała piękniej i zdrowiej. Czym wspomagać mózg po urazach, udarach, wyjściu z nałogu albo zatruciu. Jak zwiększyć szanse na to, żeby żyć dłużej i wyglądać młodziej. Wykorzystując strategie postępowania zdrowe dla mózgu, szczegółowo przedstawione w tym poradniku, możesz przechytrzyć geny i spowolnić proces starzenia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 613
Book
In basket
Książka, mimo pojawiających się opracowań przeglądowych, wypełnia lukę wynikającą z braku tego typu kompleksowych publikacji w języku polskim, które obejmują zasady zachowania równowagi w zakresie kontroli procesów metabolicznych. Omówiono w niej też prozdrowotne składniki żywności istotne w profilaktyce przeciwnowotworowej, potencjalne zagrożenia wynikające z interakcji leków z pożywieniem, a także wpływ biorytmów na zdrowie człowieka. Szczególną uwagę zwrócono na zagrożenia zdrowia wynikające ze strony chemicznych zanieczyszczeń żywności pochodzących z naturalnego środowiska oraz wprowadzanych do żywności w procesie technologicznym. Możliwość dostania się do produktów spożywczych niebezpiecznych substancji omówionych w pracy istnieje bowiem na każdym etapie przetwarzania żywności, zarówno podczas hodowli czy uprawy, magazynowania, transportu, jak i jej dystrybucji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 664.014
Book
In basket
(Zdrowie)
Na okładce: 30-dniowy plan żywieniowy + 50 przepisów.
Co należy jeść, by być zdrowym i nie tyć?” - to pytanie towarzyszy nam od dawna, a odpowiedzi jest tyle, że wywołują zamęt. Brzuchy tymczasem rosną… Wreszcie pojawiło się światełko w tunelu: lekarz Steven Masley i dietetyk Jonny Bowden, reprezentujący diametralnie różne szkoły dietetyczne, doszli do takiej samej odpowiedzi na pytanie o powód, dla którego tyle osób bezskutecznie walczy z nadwagą i chorobami. Nie chodzi o rozróżnienie między kaloriami i węglowodanami czy rywalizację diety mięsnej z roślinną. Znacznie ważniejsza jest różnica między zdrowymi i niezdrowymi tłuszczami! Rezultatem odkryć autorów jest książka, w której wprowadzają podział tłuszczów na zdrowe, niezdrowe i neutralne oraz przedstawiają niesamowite właściwości zdrowych tłuszczów, takie jak zdolność do zapewnienia równowagi hormonalnej i kontrolowania apetytu czy zapobieganie stanom zapalnym. Masley i Bowden tłumaczą, które tłuszcze wybierać, a których unikać i przedstawiają 30-dniowy plan żywieniowy oraz 50 przepisów wg formuły „tłuszcz-błonnik-białko-smak”. Podpowiadają też, jak unikać błędów w używaniu zdrowych tłuszczów. Źródło: bukowylas.pl
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 664.3
Book
In basket
(Samo Sedno.)
Zmuszasz się do restrykcyjnych diet i intensywnych ćwiczeń, ale wciąż odczuwasz niezadowolenie z rezultatów? Czas uświadomić sobie, co blokuje osiągnięcie wymarzonej sylwetki! Wymedytuj utratę wagi! Wyniki badań medycznych dowodzą, że medytacja jest prostym i niezwykle skutecznym lekarstwem na stres, bezsenność czy brak równowagi. Ponadto praktykowanie medytacji hamuje apetyt na niezdrowe jedzenie, zmniejsza częstotliwość napadów objadania się oraz jedzenia pod wpływem emocji. Wzmocnij siłę woli! Autorski 3-tygodniowy program Tiffany Cruikshank, międzynarodowej instruktorki jogi, składa się z łatwych do przeprowadzenia sesji medytacyjnych. Sprawdzony przez 25 000 osób na całym świecie plan redukcji wagi dobroczynnie oddziałuje na zdrowie i wygląd, a przy tym wymaga zaangażowania przez zaledwie kilka minut dziennie!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 1
No availability information: sygn. 159.9
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again