9 results
Book
In basket
Prezentowana publikacja stanowi wynik refleksji naukowej zróżnicowanej pod względem założeń i przyjętych perspektyw badawczych. Poruszane w niej zagadnienia ogniskują się w obszarze problemów związanych z różnymi konfiguracjami czy też refiguracjami kultury i mediów, widzianych z perspektywy właściwych im form komunikacji, przy uwzględnieniu ich użytkowników i odbiorców. Chodzi tu o człowieka i kulturę, której jest on uczestnikiem zarówno w wymiarze jednostkowym, jak i - przede wszystkim - społecznym, przy czym jest to kultura konstytuowana przez komunikację w różnych przestrzeniach medialnych, zmieniająca się i kształtująca pod wpływem tradycyjnych środków komunikacji masowej, a zwłaszcza nowych mediów, w tym Internetu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 316.77
Book
In basket
Na okł. podtyt.: Nie daj się oszukać i zyskaj przewagę.
To nie jest kolejna książka na temat mowy ciała. To zbiór konkretnych, praktycznych technik psychologicznych, które można wykorzystać w każdej życiowej sytuacji, żeby dowiedzieć się, co ktoś naprawdę myśli. Doktor D.J. Lieberman, bazując na badaniach psychologicznych, opracował zestaw uniwersalnych metod, dzięki którym w krótkim czasie zdołasz się przekonać, czy ktoś: - coś przed tobą ukrywa; - naprawdę jest pewny swego czy tylko udaje; - mówi prawdę; - jest tobą zainteresowany czy tracisz czas. Dowiedz się, jak umiejętnie zadawać pytania, wykorzystywać proste skojarzenia, określać profil emocjonalny i na jakie sygnały zwracać uwagę w kontaktach, aby nigdy więcej nie dać się zwieść pozorom w pracy i w relacjach osobistych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 159.925
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 159.925
No cover
Book
In basket
(Psychologia Stosowana)
Tyt. oryg.: "Telling lies : clues to deceit in the marketplace, politics and marriage" 1992.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 159.925
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 008 (1 egz.)
Czytelnia
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Czytając książkę dowiesz się: - dlaczego świadome budowanie marki osobistej to dziś konieczność, - czym różni się budowanie marki osobistej od personal brandingu, czy kreowania wizerunku, - jakie są najważniejsze pytania, na które musi odpowiedzieć każda marka, - co ma góra lodowa do budowania Twojej marki osobistej, - jak mówić o sobie, by angażować odbiorcę, - gdzie szukać źródła siły Twojej marki, - gdzie szukać narzędzi, które pomogą Ci ją skutecznie komunikować, - jakie równanie zapewnia stabilny sukces markom osobistym?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 159.923
Book
In basket
Tyt. oryg. podany na s. red. błedny: Frauenschprache - Männeersprache die Verschidenen Kommunikationsstile von Männern und Frauen.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 159.94
Filia nr 1
No availability information: sygn. 159.9
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
All copies are currently unavailable
No cover
Book
In basket
Twój image / Philippa Davies ; przekł. [z ang.] Bartosz Skierkowski. - Warszawa : "Amber", 1998. - 180, [4] s. : fot., 2 portr. ; 24 cm.
(Biblioteka Ludzi Sukcesu)
Na okł. podtyt. : jak wykreować wizerunek człowieka sukcesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 659
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again