8 results
Book
In basket
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 658.818
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 004.775
Book
In basket
Obywatel Coke : kapitalizm według Coca-Coli / Bartow J. Elmore ; przełożyła Anna Zdziemborska. - Wydanie 1. - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, copyright 2018. - 470, [1] strona, [8] stron tablic : fotografie ; 22 cm.
Książka zajmująco opowiada o tym, jak firma za pomocą outsourcingu, wsparcia rządu, narzędzi rynkowych oraz lobbingu zbudowała globalne imperium. Coca-Cola wyrosła na giganta w czasach, gdy zasoby były ogólnie dostępne, lecz ich obecne braki znacznie utrudniają jej działanie, a produkty firmy dodatkowo wyczerpują bogactwa naturalne naszej planety i pogarszają stan zdrowia jej mieszkańców.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 1
No availability information: sygn. 33
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 366.1
Book
In basket
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wydanie 1., 2. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 458 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: · klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), · analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, · perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 366.1
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 366.1
Book
In basket
Zarządzanie jakością usług / Wiesław Urban. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Publikacja jest w całości poświęcona tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia najlepszych światowych koncepcji. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usług czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 658.5
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again