61 wyników
Rekord wzorcowy
Ekologistyka (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Logistyka gospodarcza (hasło przedmiotowe) ; Gospodarka odpadami (hasło przedmiotowe)
zob. też Logistyka zwrotna (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Odpady - gospodarka (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Logistyka ekologiczna ; Green logistics
Książka
W koszyku
Charakter współczesnego zagrożenia terroryzmem implikuje konieczność zaangażowania różnorodnych sił i środków będących w dyspozycji państwa, a także konieczność skoordynowania ich aktywności w obszarze antyterroryzmu. Państwo walczy z terroryzmem w wymiarze wewnętrznym, a także międzynarodowym. Aktywność rodzimych ugrupowań terrorystycznych nie rozkłada się symetrycznie na wszystkie państwa. Obecność i aktywność terroryzmu wewnętrznego ma swoje różnorodne uwarunkowania. (...) Aktywność polityczno-militarna, tożsamość kulturowa, powodują, że wielu krajom, w tym Polsce, realnie zagraża terroryzm międzynarodowy. (...) muszą one być przygotowane po pierwsze na realizacje działań proaktywnych - wyprzedających, łączących się z działaniami ukierunkowanymi na wczesne wykrywanie zagrożenia. Naturalizacja zamiaru dokonania ataku terrorystycznego w fazie jego planowania i przygotowania to sukces służb państwa odpowiedzialnych za bezpieczeństwo. (...) państwo musi być przygotowane do reakcji na zaistniały zamach (...) W strukturach państwa muszą być siły i środki zdolne neutralizować powstałe zagrożenie, a także prowadzić działania w ramach tzw. odbudowy. Polska jest państwem, w którym władze mają świadomość zagrożenia, jakie płynie z aktywności terrorystycznej ludzi i skrajnych poglądach, ludzi, którzy z terroru uczynili środek do realizacji swoich celów politycznych. (...) Fragment Wprowadzenia prof. dr. hab. Kuby Jałoszyńskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 327.56/.57
Książka
W koszyku
Poziom i wzrost efektywności oraz sukces przedsiębiorstw zależą w coraz większym stopniu od rozwoju i wdrożenia nowoczesnych koncepcji zarządzania, spośród których szczególną rolę odgrywa współczesna logistyka. Ze względu na rangę zagadnienia Autor analizuje w książce kluczowe wątki poznawcze i pragmatyczne dotyczące problematyki efektywności logistyki w jej wymiarze systemowym, zarządczym i rynkowym. Podjęcie kompleksowych i pogłębionych badań nad wielowymiarową naturą i koncepcją efektywności zarówno z punktu widzenia oceny efektywności, jak i analizy czynników ją determinujących może się przyczynić do tworzenia i umocnienia naukowych fundamentów dla pogłębianych rozważań o współczesnej logistyce i jej wykorzystaniu w zarządzaniu całym przedsiębiorstwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 005.51
E-book
W koszyku
Poziom i wzrost efektywności oraz sukces przedsiębiorstw zależą w coraz większym stopniu od rozwoju i wdrożenia nowoczesnych koncepcji zarządzania, spośród których szczególną rolę odgrywa współczesna logistyka. Ze względu na rangę zagadnienia Autor analizuje w książce kluczowe wątki poznawcze i pragmatyczne dotyczące problematyki efektywności logistyki w jej wymiarze systemowym, zarządczym i rynkowym. Podjęcie kompleksowych i pogłębionych badań nad wielowymiarową naturą i koncepcją efektywności zarówno z punktu widzenia oceny efektywności, jak i analizy czynników ją determinujących może się przyczynić do tworzenia i umocnienia naukowych fundamentów dla pogłębianych rozważań o współczesnej logistyce i jej wykorzystaniu w zarządzaniu całym przedsiębiorstwem. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych oraz menedżerów logistyki i przedsiębiorców dążących do racjonalizacji działalności gospodarczej.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 005.51
E-book
W koszyku
- Niniejsza publikacja jest ostatnim zeszytem specjalnego cyklu tematycznego Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu wydawanego od 2003 roku pod nazwą „Gospodarka a Środowisko”, a od 2010 roku pod nazwą „Ekonomia” z podtytułem: Gospodarka a środowisko. Od 2012 roku publikacje dotyczące tej tematyki będą zamieszczane w kwartalniku Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu wydawanym pn. „Ekonomia”. W zeszycie tym prezentowane są prace, których przedmiotem są szeroko rozumiane relacje gospodarki ze środowiskiem przyrodniczym i przestrzenią. Ich tematyka dotyczy w szczególności: – genezy idei rozwoju zrównoważonego i sporów wokół koncepcji ekonomii tego paradygmatu oraz instytucjonalnych uwarunkowań wartości kapitału naturalnego, – determinant rozwoju regionów, w tym ich atrakcyjności inwestycyjnej i problemów pomiaru zasobów kapitału społecznego na poziomie międzynarodowym, – szkodliwej dla środowiska pomocy publicznej oraz perspektywy europejskiego systemu handlu emisjami, – problemów logistycznych, prawnych i społecznych gospodarki odpadami, – wpływu koncepcji Corporate Governance na wartość przedsiębiorstwa, – relacji między przestrzenią i rozwojem turystyki, – konstrukcji modelu nadania ekonomicznej wartości obszarom cennym przyrodniczo oraz użyteczności analizy kosztów i korzyści do oceny i wyceny tych obszarów.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Reagowanie na sytuacje kryzysowe związane z katastrofami naturalnymi, technicznymi i atakami terroryzmu jest domeną dynamicznie rozwijającej się w ostatnich latach logistyki w nietypowych zastosowaniach, w tym zwłaszcza logistyki humanitarnej i miejskiej. Niezależnie od chronicznego charakteru niektórych sytuacji kryzysowych w większości przypadków logistyka humanitarna polega na elastycznym reagowaniu na nagłe i trudne do przewidzenia zdarzenia, które wymagają podejmowania szeregu decyzji i działań o charakterze taktyczno-operacyjnym. Dodatkowym utrudnieniem przy podejmowaniu decyzji i działań logistycznych w nadzwyczajnych sytuacjach kryzysowych, poza presją czasu i ograniczeniami finansowymi, jest różnorodność interesariuszy akcji pomocowych, do których prócz organizacji humanitarnych należą: sponsorzy, rządy, media, służby mundurowe i wykonawcy usług logistycznych. Podobne trudności w procesie kształtowania i funkcjonowania logistyki miejskiej wynikają ze sprzeczności celów interesariuszy logistyki miejskiej, do których zalicza się mieszkańców, władze lokalne, wykonawców usług logistycznych oraz pozostałe podmioty gospodarcze. W wielu publikacjach słusznie zwraca się uwagę na brak profesjonalizacji decyzji i działań logistycznych podejmowanych przez władze miejskie oraz wolontariuszy z organizacji pomocowych, co wynika przede wszystkim z niedostatku odpowiednio przygotowanej kadry kierowniczej, ale również braku wypracowanych struktur organizacyjnych, procedur i nowoczesnych technologii teleinformatycznych, służących doskonaleniu systemów logistyki miejskiej i humanitarnej. Przewaga intuicyjnego sposobu podejmowania decyzji logistycznych i działanie w trudnych uwarunkowaniach infrastrukturalnych na obszarach zurbanizowanych lub dotkniętych katastrofami skutkuje często brakiem skuteczności i efektywności. Dlatego tematyka doskonalenia systemów logistyki miejskiej i humanitarnej z uwzględnieniem zasad zrównoważonego rozwoju stała się jednym z głównych tematów obrad ogólnopolskiej konferencji naukowej, która po raz piąty została zorganizowana przez zespół pracowników Katedry Zarządzania Strategicznego i Logistyki Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Treść artykułów zamieszczonych w niniejszym tomie koncentruje się wokół dwóch obszarów tematycznych. Są nimi: 1. Logistyka miejska i usługi logistyczne w sektorze usług publicznych w warunkach ograniczeń budżetowych. 2. Zrównoważone łańcuchy dostaw i zielona logistyka w sytuacjach kryzysowych. W obszarze odnoszącym się do logistyki miejskiej i usług logistycznych realizowanych w sektorze publicznym szczególną uwagę zwrócono na: czynniki kształtujące poczucie jakości życia w mieście, które potraktowano jako przesłankę tworzenia polityki logistycznej miasta, innowacje w logistyce miejskiej, projekty logistyki miejskiej realizowane w warunkach ograniczeń budżetowych, zrównoważony transport publiczny, sposoby zarządzania miejskim transportem towarowym w kontekście budowania konsensusu pomiędzy zróżnicowanymi oczekiwaniami jego interesariuszy oraz kryteria kształtowania logistyki ostatniej mili i realne możliwości ich wykorzystania na obszarze największych aglomeracji w Polsce. W części pierwszej publikacji skoncentrowano się także na zagadnieniach związanych z zarządzaniem logistycznym w sytuacjach kryzysowych. Zaprezentowano istotę zarządzania zabezpieczeniem logistycznym w stanach nadzwyczajnych, metody zarządzania imprezami sportowymi w sytuacjach kryzysowych oraz outsourcing obsługi logistycznej szpitali w warunkach kryzysu. Globalizacja, dynamicznie zmieniające się otoczenie, nasilająca się fala kryzysów oraz towarzysząca tym zjawiskom wyczerpywalność zasobów naturalnych, a także degradacja środowiska powodują, że coraz większego znaczenia zaczynają nabierać koncepcje i działania koncentrujące się na osiąganiu celów ekonomicznych, przy jednoczesnym spełnieniu ograniczeń społecznych i środowiskowych. W części drugiej niniejszego tomu zwrócono uwagę na: rozwój ekologistycznych łańcuchów dostaw jako skutku kryzysów ekonomicznego i środowiskowego, zielony łańcuch dost (...)
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 005.51
E-book
W koszyku
Książka przedstawia rolę i zadania eurologistyki w dzisiejszym świecie na podstawie najnowszych i pierwszych do tej pory w Polsce badań. Autorzy prowadzą Czytelnika od istoty eurologistyki i jej znaczenia dla rozwoju Europy, poprzez jej części składowe, w tym infrastrukturę transportu, korytarze paneuropejskie, magazyny wirtualne, europejski model logistycznej obsługi klienta do nowego modelu zarządzania eurologistyką. Publikacja adresowana jest zarówno do praktyków, jak i studentów. Szczególnie przydatna może być dla dyrektorów generalnych, zarządzających oraz kierowników ds. logistyki, dyrektorów oraz kierowników działów handlowych, szefów departamentów produkcji i zaopatrzenia oraz szefów departamentów odpowiedzialnych za organizację dystrybucji w branży FMCG. Jest to również niezbędny podręcznik dla studentów dziennych i zaocznych oraz doktorantów na wszystkich kierunkach logistyki i biznesu międzynarodowego na uniwersytetach i politechnikach.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Publikacja monografii „Innowacje w łańcuchach dostaw źródłem przewagi konkurencyjnej w XXI wieku” jest jednym z najważniejszych projektów zrealizowanych przez Studenckie Koło Naukowe Zarządzania Łańcuchem Dostaw – SKN SCM, działające przy Katedrze Logistyki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Zostało ono utworzone w 2013 roku. Zrzesza studentów, których ambitne inicjatywy i projekty udowadniają, jak inspirującym i interesującym zagadnieniem jest zarządzanie łańcuchem dostaw. Żądni wiedzy i chcący poszerzać własne horyzonty Członkowie SKN SCM systematycznie od trzech lat organizują ogólnopolską konferencję naukową, w której uczestniczą zarówno przedstawiciele świata akademickiego, jak i praktyki gospodarczej. Wydarzenie stwarza możliwość prezentacji wyników badań i analiz prowadzonych przez młodych naukowców, w szczególności doktorantów i studentów. Stanowi także wyjątkowe forum wymiany ich wiedzy i doświadczeń z menedżerami logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw. Niniejsza publikacja stanowi zbiór artykułów zgłoszonych na III edycję konferencji, które udowodniły, jak ważnym i pasjonującym tematem są innowacje w łańcuchach dostaw. Monografia może stanowić inspirację dla kolejnych pokoleń Członków SKN SCM i innych organizacji akademickich w myśl mantry życiowej wielkiego wizjonera i innowatora Steva Jobsa stay hungry, stay foolish, którą podzielił się z Absolwentami Uniwersytetu Stanford w 2005 roku. Słowa te, dla wielu młodych ludzi na całym świecie, stanowią inspirację do działania, rozwoju, chęci poznawania nowych rzeczy. Dziękujemy wszystkim, którzy prezentując taką postawę, przyczynili się do sukcesu konferencji w 2016 roku, a w szczególności Autorom za przygotowanie artykułów. Realizacja projektów służących rozwijaniu pasji społeczności młodych logistyków stanowi ogromny zaszczyt dla Członków Studenckiego Koła Naukowego Zarządzania Łańcuchem Dostaw, zgodnie z jego misją każdy z nas jest ogniwem, wartość tworzymy razem!
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Niniejsza praca traktuje o warunkach, okolicznościach, czynnikach kształtujących oraz o przebiegu internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw zajmujących się drogowymi przewozami towarowymi w ruchu międzynarodowym w okresie od 1958 r., czyli od momentu rozpoczęcia działalności przez pierwsze takie przedsiębiorstwo. Książka składa się z pięciu rozdziałów. Omówiono w nich kryteria podziału transportu, zdefiniowano pojęcia, przedstawiono regulacje prawne, obszernie omówiono zjawisko internacjonalizacji, szczególnie realizowanej przez polskie przedsiębiorstwa międzynarodowego drogowego transportu ładunków.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Książka
W koszyku
Kompendium obejmuje w sposób syntetyczny ogrom wiedzy z obszaru inżynierii produkcji, prezentując: organizację i zarządzanie produkcją i usługami; inżynierię procesów wytwarzania; zarządzanie innowacjami; zarządzanie projektami produkcyjnymi i usługowymi; zarządzanie łańcuchami dostaw; zarządzanie jakością; systemy wspomagania decyzji; zarządzanie wiedzą produkcyjną; prognozowanie w przedsiębiorstwie; modelowanie i symulację komputerową; kształtowanie środowiska pracy i jej bezpieczeństwo; efektywność, produktywność i doskonalenie organizacji przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 658.5
Książka
W koszyku
Kompendium wiedzy o logistyce / red. Elżbieta Gołembska. - Wyd. 3. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 321, [ 2] s. : rys. ; 21 cm.
(Kompendium Wiedzy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 005.51
E-book
W koszyku
W monografii przedstawiono propozycję narzędzia do oceny kompetencji i porównania ich poziomu z poziomem pożądanym dla 12 zawodów/stanowisk w branży logistycznej. Wykorzystano w tym celu metody wielowymiarowej analizy porównawczej, co jest nowym podejściem do oceny poziomu kompetencji. Opracowanie wypełnia lukę badawczą w kilku obszarach. Przede wszystkim w stosunku do dotychczasowych publikacji zawiera duży zasób aktualnej wiedzy o kompetencjach ważnych w kształceniu w logistyce. Kompetencje te zostały zidentyfikowane na podstawie rzeczywistych oczekiwań pracodawców, które dotyczą wiedzy i umiejętności pożądanych nie tylko obecnie, ale i w perspektywie kolejnych dziesięciu lat. Kluczową rolę w budowie macierzy kompetencji odegrały wyniki badania eksperckiego przeprowadzonego metodą delficką.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Książka
W koszyku
Nowość od: 02.06.2021
Lecę : piloci mi to powiedzieli / Jan Pelczar. - Wydanie I. - Wołowiec : Wydawnictwo Czarne, 2021. - 219, [5] stron ; 22 cm.
Wzbijają się w chmury, żeby poczuć wolność, spełnić pasje, żyć na własnych zasadach. Co kilka dni nowa lokalizacja, tropikalne wakacje i duże pieniądze. Czy tak wygląda życie pilotów i pilotek? Jan Pelczar spisał opowieści o wielkich marzeniach i niezwykłych doświadczeniach, ale też o nieustających zmaganiach z postępującą automatyzacją, niewystarczającym przeszkoleniu na wypadek sytuacji kryzysowych i tęsknocie za rodziną. Piloci i pilotki rozkładają na czynniki pierwsze przebieg znanych katastrof lotniczych, próbując wytłumaczyć ich przyczyny, odnoszą się do zarzutów o zatruwaniu środowiska przez przemysł lotniczy i opisują zagrożenia dla zdrowia, które wywołuje praca w przestworzach. Pozwalają też zajrzeć za drzwi zamkniętego kokpitu i zdradzają, co robią w czasie wielogodzinnych lotów. Wreszcie – opowiadają o wyzwaniach, jakie stoją przed przewoźnikami w rzeczywistości, która czeka nas po pandemii. Reportaż Lecę to świadectwo wielkiej pasji, ale też wielowątkowa opowieść o tajemnicach i ciemnych stronach tego zawodu. Jesteście gotowi na tę historię? Zatem zapinamy pasy i życzymy udanego lotu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyczna obsługa klienta jest silnie powiązana z marketingiem i zarządzaniem strategicznym. Jej znaczenie wzrasta ze względu na: zmiany na rynkach międzynarodowych (globalizację rynku i produkcji), powodujące podwyższenie poziomu oferowanych usług dystrybucyjnych i zwiększające konkurencję miedzy firmami; zastosowanie określonej filozofii obsługi klienta i strategii wpływających na pozycję firmy na rynku; różnice między oferowanym poziomem obsługi a oczekiwaniami klientów; konieczność kosztownego monitoringu i systematycznej kontroli. Do konkurencyjnej oferty logistycznej nie dochodzi się od razu. Wymaga to ciągłego zdobywania wiedzy i doświadczenia oraz doskonalenia zdobytych umiejętności. Pomocna może się okazać "Logistyczna obsługa klienta" - pierwsza książka z tego zakresu na polskim rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 658.818
E-book
W koszyku
To pierwszy podręcznik, który koncentrując się jednocześnie na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej. W książce wyjaśniono, jak rozpoznać potrzeby klienta i dostosować proces obsługi zamówienia do jego wymagań i oczekiwań. Przedstawione w niniejszej pracy metody, pozwalające na zbadanie odczuwanej satysfakcji klienta, mogą być wykorzystane do pomiaru osiągniętego poziomu świadczonych usług oraz będą cennym źródłem danych służących do porównań z innymi świadczeniodawcami usług w danym segmencie. Mogą również wskazać te obszary, w których powinna nastąpić poprawa jakości oferowanych usług. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia na których wykładane są m.in. przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, metody ilościowe w logistyce, logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw, usługi logistyczne, zarządzanie procesami logistycznymi. W książce znajdujemy (…) dobrze umotywowaną naukowo narrację o charakterze aplikacyjnym. (…) Publikacja ma walory zarówno dydaktyczno-naukowe, jak i praktyczne. Może mieć zastosowanie zarówno w procesie nauczania (studia wyższe, kursy zwiększenia kwalifikacji, studia podyplomowe oraz w mniejszym zakresie – szkoły średnie kształcące w obszarze zarządzania marketingowców i logistyków), jak również w pracy zawodowej. Szczególnie może być przydatna w sytuacjach w których należy dokonać oceny poziomu świadczonej obsługi logistycznej bądź zaprojektowania takiej obsługi. Z recenzji prof. dr. hab. inż. Jacka Szołtyska Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Nieustanne zmiany warunków związane z przemianami gospodarczymi, społeczno-kulturowymi, rozwojem nowych technologii, internetu oraz jego narzędzi wpływają na ewolucję potrzeb e-klientów i sposobu zaspokajania tych potrzeb. W pracy dokonano przeglądu literatury z zakresu logistycznej obsługi klienta i handlu elektronicznego pod kątem definicyjnym. Ponadto zidentyfikowano główne czynniki wpływające na zadowolenie klienta z logistycznej obsługi i dokonano ich oceny. Jednocześnie określono obszary dotychczas w literaturze polskiej nieanalizowane. Prezentując podmioty wzorcowe w ramach studiów przypadków, zwrócono szczególną uwagę na najistotniejsze kwestie kształtujące logistyczną obsługę klienta. Dodatkowo wskazano, iż narastająca wirtualizacja przyczynia się do wzrostu wymagań wobec działań logistycznych, a zatem również wobec podmiotów współpracujących i tworzących sieci dostaw. Ponadto w pracy wskazano rolę przedsiębiorstw funkcjonujących w internecie, które oddziałują na klienta głównie poprzez wartości niematerialne, a ich forma organizacji pozwala na zwiększenie elastyczności zarządzania dzięki możliwości szybkiej reakcji na sygnały rynkowe i zaspokajanie potrzeb w sposób kompleksowy, często niepowtarzalny.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Książka
W koszyku
Logistyka / Radosław Śliwka, Wojciech Rokicki, Tomasz Lus. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016. - 151, [1] s. : il. kolor. ; 21 cm.
(Casebook : studia przypadków prezentujące wybrane problemy z firm rozwiązane na podstawie rzeczywistych danych)
W publikacji szczegółowo opisano szereg studiów przypadków z przeprowadzonych wdrożeń i usprawnień, co pozwala Czytelnikom skorzystać ze sprawdzonych w praktyce rozwiązań. Poradnik ma wielowymiarowy charakter. Przedstawia projekty wdrożone w przedsiębiorstwach o różnej wielkości: od małych firm do dużych korporacji oraz szeroki przekrój zagadnień, obejmujący całą logistykę: magazyny, produkcję, zarządzanie zapasami, transport itd.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 005.51
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności pozycji do wypożyczenia: sygn. 005.51
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej