233 results
Authority data
Marketing (hasło przedmiotowe)
zob. też Alians marketingowy (hasło przedmiotowe) ; Analiza i kreowanie trendów (hasło przedmiotowe) ; Badania marketingowe (hasło przedmiotowe) ; Cykl życia produktu (hasło przedmiotowe) ; Demarketing (hasło przedmiotowe) ; Identyfikacja wizualna (hasło przedmiotowe) ; Kanały marketingowe (hasło przedmiotowe) ; Komunikacja strategiczna (hasło przedmiotowe) ; Komunikowanie marketingowe (hasło przedmiotowe) ; Lojalność konsumentów (hasło przedmiotowe) ; Marka (ekonomia) (hasło przedmiotowe) ; Marka własna (hasło przedmiotowe) ; Nowy produkt (hasło przedmiotowe) ; Orientacja rynkowa (hasło przedmiotowe) ; Prezentacje i wystąpienia (hasło przedmiotowe) ; Promocja handlowa (hasło przedmiotowe) ; Produkt systemowy (hasło przedmiotowe) ; Projekt "Produkt Roku. Wybór Konsumentów" (hasło przedmiotowe) ; Prospekting (hasło przedmiotowe) ; Przedsiębiorczość międzynarodowa (hasło przedmiotowe) ; Rynek (hasło przedmiotowe) ; Specjaliści ds. marketingu (hasło przedmiotowe) ; Sponsoring (hasło przedmiotowe) ; Wizerunek miasta (hasło przedmiotowe) ; Wizerunek przedsiębiorstwa (hasło przedmiotowe) ; User experience (UX) (hasło przedmiotowe) ; Zogniskowany wywiad grupowy (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Ambient marketing (hasło przedmiotowe) ; Co-branding (hasło przedmiotowe) ; Content marketing (hasło przedmiotowe) ; Event marketing (hasło przedmiotowe) ; Gender marketing (hasło przedmiotowe) ; Marketing analityczny (hasło przedmiotowe) ; Marketing bezpośredni (hasło przedmiotowe) ; Marketing doświadczeń (hasło przedmiotowe) ; Marketing ekologiczny (hasło przedmiotowe) ; Marketing międzynarodowy (hasło przedmiotowe) ; Marketing-mix (hasło przedmiotowe) ; Marketing mobilny (hasło przedmiotowe) ; Marketing narodowy (hasło przedmiotowe) ; Marketing partnerski (hasło przedmiotowe) ; Marketing partyzancki (hasło przedmiotowe) ; Marketing personalny (hasło przedmiotowe) ; Marketing polityczny (hasło przedmiotowe) ; Marketing projektów (hasło przedmiotowe) ; Marketing regionalny (hasło przedmiotowe) ; Marketing sensoryczny (hasło przedmiotowe) ; Marketing społecznościowy (hasło przedmiotowe) ; Marketing strategiczny (hasło przedmiotowe) ; Marketing szeptany (hasło przedmiotowe) ; Marketing terytorialny (hasło przedmiotowe) ; Marketing wartości (hasło przedmiotowe) ; Marketing wielopoziomowy (MLM) (hasło przedmiotowe) ; Marketing zaangażowany społecznie (hasło przedmiotowe) ; Neuromarketing (hasło przedmiotowe) ; Pozycjonowanie (marketing) (hasło przedmiotowe) ; Program lojalnościowy (hasło przedmiotowe) ; Segmentacja rynku (hasło przedmiotowe) ; System informacji marketingowej (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Przedsiębiorstwo - marketing
zt. odpowiednie tematy z określnikiem - marketing, np.: Banki - marketing
Book
In basket
(Inspiracje Edukacyjne)
Książka zawiera wskazówki pozwalające na zrozumienie procesów zarządzania specyficznych dla systemu oświaty. Autorzy omawiają podstawowe umiejętności praktyczne i kompetencje społeczne, które ułatwiają wstępną interpretację i zrozumienie powszechnie występujących problemów w oświacie. Opracowanie wpisuje się w nurt współczesnych rozważań na temat modeli zarządzania organizacją oświatową i badań nad jej skutecznością.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 37.07(438)
Book
In basket
Agile : rusz głową! / Andrew Stellman, Jennifer Greene ; tłumaczenie Maksymilian Gutowski. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 458 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
(Rusz Głową!)
Na okładce i stronie tytułowej nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly.
Metodyki zwinne różnią się od standardowego prowadzenia projektów. Jeśli Twój zespół programistów nigdy nie pracował zgodnie z ideą Agile, najwyższy czas to zmienić, zwłaszcza że zwinność staje się niezwykle modna! Dzięki tej nietuzinkowej, innowacyjnej książce błyskawicznie zrozumiesz, co się kryje za tą nazwą i jak to się dzieje, że podejścia zwinne nie tylko zapewniają świetne rezultaty, ale sprawiają też, że praca w grupie staje się dużo przyjemniejsza. Jeśli jednak praktyka Agile sprawia trudności w Twoim zespole, być może trzeba zmienić jego nastawienie. Jak to osiągnąć? Tego też się nauczysz dzięki tej książce! [helion.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 004.424
Book
In basket
(Onepress)
Analiza biznesowa, przeprowadzana przez wykonawcę rozwiązań IT dla biznesu, nie polega na zwykłym spisaniu problemów zgłaszanych przez klienta. Zapis przebiegu spotkań, wypunktowanie najważniejszych wymagań stawianych przed oprogramowaniem i prezentacja ich klientowi w formie tabeli to jeszcze nie analiza biznesowa! Wykonawca oprogramowania otrzymuje w ten sposób jedynie wnioski dotyczące efektów wadliwego działania aktualnego systemu zarządzania, ale dalej nie ma pojęcia o przyczynach tego stanu rzeczy. Jak zatem może zaproponować zleceniodawcy lepsze rozwiązanie?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 005.7
Book
In basket
Książka jest monografią poświęconą analizie i kontroli kosztów oraz jej wykorzystaniu w ocenie działalności przedsiębiorstwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 657.47
Book
In basket
Architektura biznesu przedsiębiorstwa / Paweł Chudziński - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2019. - 183 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Monografia stanowi oryginalne opracowanie naukowe. Omawiana w monografii problematyka, osadzona w teorii organizacji i zarządzania oraz w zarządzaniu strategicznym, jest ważna i aktualna, Zaproponowane przez autora zintegrowanie elementów modelu biznesu, strategii organizacyjnej i systemu zarządzania w postaci konstruktu „architektura biznesu przedsiębiorstwa” i odniesienie go do efektywności organizacyjnej z uwzględnieniem temporalności stanowi niewątpliwie o oryginalności pracy - dr hab. inż. Katarzyna Piórkowska, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 005.1
Book
In basket
Audyt marketingowy / Wioleta Dryl. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu Sp. z o.o., 2018. - 222 strony : ilustracje ; 24 cm.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 339.138
Book
In basket
Tyt. oryg.: "Guerrilla marketing research : marketing research techniques that can help any business make more money" 2006.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 339.138
E-book
In basket
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów. Nowy podręcznik zawiera: rozdział dotyczący badań nad skutecznością reklamy internetowej aktualne badania w zakresie technik neurobiologicznych i eyetrackingu, scenariusze zogniskowanych wywiadów grupowych, przykłady z polskich firm, kompleksowe podejście i bogatą bibliografię. Książkę oceniam jako jedną z najbardziej wartościowych pozycji poświęconych tej problematyce na polskim rynku. Jest to efekt zastosowanego w niej podejścia metodycznego obejmującego procedurę badawczą, źródła informacji, metody i techniki badań (…). Ciekawie dobrane przykłady bardzo dobrze pokazują specyfikę i użyteczność stosowanych metod w rozwiązywaniu problemów marketingowych związanych m.in. z segmentacją rynku, produktami marketingowymi, wyborem kanałów dystrybucji i obsługą klienta, a także pomiarem efektów komunikacji, w tym reklamy internetowej. Zaletą książki jest stosowanie nowoczesnych rozwiązań metodycznych z wykorzystaniem internetu, technik neurobiologicznych, a także dobrze dobranych metod jakościowych i ilościowych. Publikację wyróżnia kompleksowe ujęcie prezentowanych zagadnień, a doskonałym zwieńczeniem takiego podejścia są przedstawione metody pomiaru satysfakcji i lojalności i klientów. Z recenzji prof. dr hab. Józefa Garczarczyka
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 339.138
Book
In basket
Tyt. oryg.: "Marketing research : methodological foundations" 1995.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 339.138
Book
In basket
Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem / Elżbieta Duliniec. - Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości.- Wyd. 2 zm. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 191, [1] s. : wykr. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 658
Book
In basket
(Platinium)
Bankowość korporacyjna jest publikacją przedstawiającą wzajemne relacje pomiędzy bankiem a przedsiębiorstwem.W dobie dużych i szybkich zmian gospodarczych, a także przechodzenia do społeczeństwa informatycznego oraz rozwoju nowych rynków przed przedsiębiorstwami stoją ogromne wyzwania. Banki natomiast, muszą nie tylko dokonać wewnętrznych zmian, ale również reagować na zmiany dokonujące się w sektorze przedsiębiorstw.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 336.71
Book
In basket
Bezpieczeństwo informacyjne : nowe wyzwania / Krzysztof Liderman. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 421 stron : ilustracje ; 24 cm.
Książka skierowana jest do wszystkich specjalistów zajmujących się, z racji wykonywanego zawodu, bezpieczeństwem informacyjnym, a także studentów takich specjalności jak: bezpieczeństwo komputerów, bezpieczeństwo sieci i systemów, czy inżynieria bezpieczeństwa oraz studiujących na kierunkach takich jak: bezpieczeństwo narodowe czy bezpieczeństwo wewnętrzne. Publikację można czytać, w zależności od potrzeb, wybranymi rozdziałami – każdy z nich stanowi zamkniętą całość, zakończoną spisem cytowanej lub pomocnej literatury. Czytelnik, po zakończonej lekturze, otrzyma spójną wiedzę na temat bezpieczeństwa informacyjnego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 342.72/.73
Book
In basket
Biała księga zarządzania / Tadeusz Gospodarek. - Warszawa : Difin, 2018. - 486 stron : ilustracje ; 23 cm.
Po raz pierwszy na rynek trafia monografia, która dotyczy pomiaru w zarządzaniu oraz opisu metod teoretycznych w zastosowaniu praktycznym optymalizacji prowadzenia biznesu. Treści zawarte są na tyle uniwersalne, że przez długi okres czasu nie ulegną dezaktualizacji. Zaproponowane modele postępowania w konkretnych problemach zarządzania wynikają na ogół z dobrych praktyk stosowanych przez czołowe organizacje. Monografia wnosi również duży ładunek teoretyczny wynikający z interdyscyplinarnego podejścia do zagadnień teorii zarządzania. Przede wszystkim porządkuje wiedzę w zakresie modelowania na poziomie ontologicznym i epistemologicznym. Ukazuje nowe ujęcie podejścia systemowego do działalności gospodarczej. Omawia korelacje pomiędzy pomiarami makro i mikro. Treść opiera się na 300 pozycjach literaturowych, w większości nowych i dostępnych w internecie. W ten sposób piszący opracowania zyskują szybki dostęp do wiedzy i cytowań. Posiadanie tej pozycji umożliwia szybkie dotarcie do praktycznych rozwiązań problemów złożonych zarządzania, dlatego warto ją mieć pod ręką.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 005.2
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. Czyt. 021
E-book
In basket
W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie informacyjnym oraz analizę koncepcji marketingu wewnętrznego. Autorki, wykorzystując do realizacji wyznaczonych celów badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnoszą się do obowiązujących przepisów prawnych, wskazują na współczesne funkcje, zadania i misje bibliotek, a następnie podejmują próbę wyjaśnienia istoty i znaczenia marketingu wewnętrznego we współczesnej bibliotece. W części badawczej omawiają wyniki badania empirycznego dotyczącego takich zagadnień, jak: stosowane w praktyce elementy marketingu wewnętrznego (np. komunikacja wewnętrzna, system motywacyjny, kultura organizacyjna), ocena funkcjonowania marketingu wewnętrznego przez pracowników, konfrontacja oczekiwań pracowników ze stanem faktycznym. Ważnym dodatkiem do książki jest wyczerpująca bibliografia publikacji na temat marketingu bibliotecznego, począwszy od najwcześniejszej, datowanej na rok 1991. Zaletą monografii jest jej interdyscyplinarny charakter - Czytelnik otrzymuje rzetelne studia naukowe przeprowadzone z punktu widzenia informatologa i bibliologa oraz specjalisty w zakresie marketingu.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 004.738.5
Book
In basket
Praktyczny poradnik zawiera szereg wskazówek, które pomogą zrozumieć na czym polega proces tworzenia aplikacji mobilnych krok po kroku, przedstawia inspiracje, technologie i narzędzia, które mogą być przydatne w stworzeniu aplikacji lub gry mobilnej bez konieczności inwestowania dużych pieniędzy. Zyskaj przewagę konkurencyjną, zoptymalizuj koszty i usprawnij komunikację się z klientem
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 338.4:004.7
Book
In basket
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 658.818
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again