16 results
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 159.94
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 159.94
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "Working with emotional intelligence" 1998.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 159.94
Book
In basket
Tata zabiera Ulfa na wieczorny spacer, by pokazać mu wszechświat. Idą na łąkę. Kiedy Ulf podziwia wszechświat, przyglądając się ślimakowi i źdźbłu trawy, tata irytuje się i każe mu patrzeć w górę. Tata pokazuje Ulfowi gwiazdy i nazywa je po imieniu. Ta wzniosła chwila kończy się jednak dość drastycznie w momencie, gdy tata wdeptuje w psią kupę... Przepiękna książka o rzeczach małych i wielkich, o rzeczach przyziemnych i niemal mistycznych. W prosty i niezwykle ujmujący sposób pokazuje przedszkolakowi otaczający go mikro- i makrokosmos, a rodzicom podpowiada, że dzieci rozumieją więcej, niż dorosłym mogłoby się wydawać. Książka ciepła, mądra i poetycka, a jakże przy tym pełna humoru!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 1
No availability information: sygn. I/N
Book
In basket
Późne, dojrzałe dzieło wielkiego pisarza stanowi kwintesencję jego poglądów na życie i sztukę. Dowodem na uniwersalność i doniosłość przesłania powieści jest uhonorowanie jej międzynarodową nagrodą Prix Formentor, najwyższym europejskim wyróżnieniem po Literackiej Nagrodzie Nobla.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. Wyp. 821.162.1-3 (3 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału: A materialist theory of the mind, 1976.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 1
Book
In basket
Mózg : rozwiń swój potencjał / Sylwester Kowalski. - Warszawa : Wydawnictwo Zwierciadło, copyright 2017. - 263, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Masz problemy z pamięcią i koncentracją? Chciałbyś szybciej przyswajać nowe informacje? Zwiększyć obszar swojego postrzegania? Ten poradnik w prosty i interesujący sposób odpowie na te i inne pytania. Dodatkowo zawiera również praktyczne uwagi, ćwiczenia, zagadki, a nawet łamigłówki, które tak lubimy. Poradnik oprócz części teoretycznej, która omawia wszystkie najważniejsze obszary pracy mózgu a także mechanizmy jego działania, przedstawia praktyczne techniki zwiększenia możliwości zapamiętywania, myślenia, koncentracji, tworzenia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
All copies are currently on loan: sygn. 159.95 (1 egz.)
Czytelnia
No availability information: sygn. 159.95
Book
In basket
(Samo Sedno)
Tyt. oryg.: "Smart thinking". Na okł.: Pierwsza książka o smart thinking! Skieruj myślenie na nowe tory! Wykorzystaj odkrycia psychologii poznawczej w praktyce.
Książka poświęcona jest zagadnieniu myślenia efektywnego (smart thinking) ľ jednej z najbardziej cenionych obecnie na świecie zdolności człowieka, dzięki której można lepiej radzić sobie z problemami i sprawnie odnajdywać kreatywne rozwiązania. Autor publikacji, dr Art Markman, korzystając z najnowszych odkryć w zakresie psychologii poznawczej oraz innych dziedzin nauki, udowadnia, że myślenia efektywnego można, a nawet trzeba się nauczyć.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
All copies are currently on loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Nowość od: 31.07.2020
Nieświadomy mózg / Leonard Mlodinow ; przełożyła Julia Szajkowska. - Warszawa : Prószyński i S-ka, 2020. - 359, [1] strona : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
Na okładce podtytuł: twoje prawdziwe ja kryje się głębiej, niż myślisz.
Sądzisz, że świadomie kierujesz swoim życiem, podejmujesz racjonalne decyzje i z rozwagą kształtujesz swoje relacje z innymi? Jeśli tak, jesteś w błędzie. Dzięki zaawansowanym badaniom mózgu wiemy dziś z całą pewnością, że nasze wszystkie doświadczenia, sposób, w jaki poznajemy rzeczywistość, a także zachowania są w ogromnym stopniu zdeterminowane przez procesy przebiegające poza granicami naszej świadomości. Słynny naukowiec, Leonard Mlodinow odkrywa przed czytelnikami zaskakujące i egzotyczne siły działające pod powierzchnią naszych umysłów oraz pokazuje, jak działają instynkty powstałe w nieświadomości, które zazwyczaj mamy za w pełni świadome i racjonalne przyczyny zachowań. Wyjaśnia, że jeśli chcemy naprawdę zrozumieć świat, a także pokonać przeszkody, które uniemożliwiają nam cieszenie się pełnią życia, musimy zrozumieć, jaki wpływ ma na nasze działania ten skryty przed naszymi oczyma, podprogowy świat.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
All copies are currently on loan: sygn. 61 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 159.9
Book
In basket
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wydanie 1., 2. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 458 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: · klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), · analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, · perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 366.1
Book
In basket
Psychologia poznania / Tomasz Maruszewski. - Wyd. 2 rozsz. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2001. - 428,[4] s. : wykr. ; 24 cm.
(Wyzwania Nauki)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 159.95
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 1
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 159.9
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again