652 results
Book
In basket
1000 pomysłów na ogród / Stafford Cliff ; [tł. Piotr Lewiński]. - Wyd. 2. - Warszawa : Muza, 2011. - 201, [7] s. : il. kolor. ; 30 cm.
Przystępując do pracy nad planowaniem ogrodu czy wprowadzeniem do niego jakichś pomysłowych rozwiązań, powinniśmy mieć świadomość, że ktoś robił to już wcześniej. Kiedy odwiedzamy inne ogrody, wiejskie domy czy lokalne ogródki, zdajemy sobie sprawę, że to najlepszy sposób, by podchwycić dobre pomysły - gdyby tylko można było przechować je na później; gdyby znaleźć ich tak wiele, by mieć swobodny wybór przy rozwiązywaniu każdego problemu w naszym ogrodzie, wobec jakiego kiedyś zapewne staniemy; gdyby można zebrać je wszystkie w formie albumu pomysłów na ogród. Książka jest efektem czterdziestu lat odwiedzania ogrodów i oglądania ich okiem projektanta, by wytropić najbardziej zmyślne rozwiązania, najlepsze podpowiedzi, najoryginalniejsze wybory, i by w końcu przedstawić je wszystkie w postaci najobszerniejszej kolekcji pomysłów na ogród, o jakiej dotąd można było tylko pomarzyć.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 71 (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Od innowacyjnych fotografii artystycznych po zmieniające świadomość społeczną zdjęcia reportażowe. 1001 fotografii, które musisz zobaczyć to niezapomniana galeria zapierających dech w piersiach zdjęć. Na całym świecie codziennie powstają miliony ujęć, ale te obrazy wyróżniają się przyciągającym uwagę tematem, mistrzostwem technicznym i emocjami, jakie wywołują – od radości, fascynacji i zachwytu po rozdrażnienie, przerażenie i wstręt. Historie, które się za nimi kryją, pokazują, jak wszechmocna sztuka fotografii kształtuje naszą rzeczywistość.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 77
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 272-788/-789
Book
In basket
(Pracownia małych artystów / Marcelina Grabowska-Piątek)
50 Origami dla dzieci proponuje 50 prostych do wykonania wzorów z papieru. Są to wzory ulubionych przez dzieci modeli: samoloty, zwierzęta, postacie, zabawki, kwiaty i drobne dekoracje. Wzory przedstawione są w taki sposób, aby dziecko mogło je wykonać nawet bez pomocy rodziców: instrukcje napisane są w sposób klarowny i przystępny, a równocześnie opatrzone są zdjęciami i rysunkami ilustrującymi etapy wykonania modeli. Dodatkowo opis wykonania każdego modelu uwieńczony jest zdjęciem przedstawiającym wykonanie origami. Książka Origami jest doskonałą inicjacją do pasjonującej sztuki uprzestrzenniania papieru.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 1
No availability information: sygn. 74/75
Book
In basket
50 substancji, które zmieniły bieg historii / Eric Chaline ; [tłumaczenie Jerzy J. Malinowski]. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza Alma-Press, copyright 2017. - 223, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
W książce "50 substancji, które zmieniły bieg historii" znajdziemy metale, stopy, skały, minerały i kamienie szlachetne, które służą człowiekowi jako klocki do budowy cywilizacji. Od krzemienia i obsydianu po brąz i żelazo, poznajemy korzenie przemysłu i handlu od najstarszych czasów, cuda sztuki zdobniczej ze złota, srebra, kości słoniowej i jadeitu, będące dziełem wielkich cywilizacji Starego i Nowego Świata. Mamy okazję przyjrzeć się jak paliwa kopalne, stal, aluminium zmieniały społeczeństwa w dobie industrializacji. "50 substancji, które zmieniły bieg historii" to wspaniały przewodnik po substancjach i minerałach, które kształtują i definiują nasze życie. Przeplatając historię ekonomiczną, kulturową, polityczną i industrialną, każdy z rozdziałów pozwala przyjrzeć się z fascynującej perspektywy rozwojowi ludzkiej cywilizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 546
Book
In basket
Alfabet polski / Anna Skowrońska ; opracowanie graficzne Agata Dudek i Małgorzata Nowak. - Wydanie 2. poprawione. - Warszawa : Wydawnictwo Muchomor, 2019. - 90, [2] strony : ilustracje ; 23 cm.
"Alfabet polski" doskonałą lektura uzupełniająca. Pięćdziesiąt cztery hasła opowiadają o Polsce dawnej i współczesnej, przedstawiają zwyczaje, postacie, wydarzenia i miejsca. Wesołe i nasycone kolorem ilustracje razem z krótkimi tekstami przybliżają wiedzę o kulturze i historii kraju, łącząc podstawowe wiadomości z zabawnymi ciekawostkami. Książka przeznaczona jest dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Od Althamera i andrzejek przez czarne złoto i fortepian Chopina aż po Złotą Żabę. Pięćdziesiąt cztery hasła opowiadają o Polsce dawnej i współczesnej, przedstawiają zwyczaje, postacie, wydarzenia i miejsca. Wesołe i nasycone kolorem ilustracje razem z krótkimi tekstami przybliżają wiedzę o kulturze i historii kraju, łącząc podstawowe wiadomości z zabawnymi ciekawostkami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 1
No availability information: sygn. 94(438)/III
Book
In basket
Alfred Hitchcock / Peter Ackroyd ; tłumaczył Jerzy Łoziński. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, copyright 2017. - 334 strony, [8] stron tablic : fotografie ; 22 cm.
Tytuł oryginału: Alfred Hitchcock.
Biografia napisana przez Petera Ackroyda ukazuje mroczne prawdy, które kryją się za twórczością Alfreda Hitchcocka, jednego z najsłynniejszych dwudziestowiecznych reżyserów filmowych Alfred Hitchcock był dziwnym dzieckiem: samotny tłuścioch, karmiący się żarliwymi trwogami i niemniej gorącymi ambicjami żył w izolacji od rówieśników. Wyobraźnia jednak nie dawała się zamknąć w ścianach domu, więc planował wielkie podróże wzdłuż i wszerz Europy, do czego wykorzystywał kolejowe rozkłady jazdy. Jak więc do tego doszło, iż ten płochliwy malec stał się jednym z najbardziej szanowanych i cenionych reżyserów filmowych w historii? W wieku dorosłym Hitchcock bardzo starannie kontrolował to, jaki jego portret kreśli prasa i niektóre wydarzenia ze swego dzieciństwa bardzo rozbudowywał i upiększał, podczas gdy inne spychał w cień. Peter Ackroyd jednak sięga głębiej i pokazuje nam skutki: oto dumny ze swych sytuacyjnych żartów człowiek, który nawet w chwilach wesołości w głębi ducha pozostawał ponury i który codziennie tłukł jedną filiżankę, aby nieustannie przypominać sobie o kruchości życia. W książce Ackroyda na chwilę migają wielkie gwiazdy kinowe, trochę na wzór słynnych cameo, pojawiających się w jednym, góra kilku kadrach filmu samego reżysera: widzimy Grace Kelly, Careya Granta czy Jamesa Stewarta, jak są zdegustowani jego pełnym dystansu stylem reżyserowania. Że była w tym pewna bezwzględność, o tym w sposób może najbardziej przekonujący świadczy fakt, iż w trakcie zdjęć do Ptaków Tippi Hedren została posiniaczona i pokaleczona przez najprawdziwsze, przerażone ptaki. W swojej znakomitej książce Peter Ackroyd stara się dotrzeć do sedna naznaczonego okrucieństwem i pragnieniem dominacji życia i twórczości Alfreda Hitchcocka, jednego z najsłynniejszych dwudziestowiecznych reżyserów filmowych, który w przeciągu ponad pięćdziesięciu lat nakręcił ponad pięćdziesiąt filmów, z których wiele portretuje psychotycznych morderców. "Ta niesłychanie przenikliwa biografia odsłania przed nami mechanizmy psychologiczne, które sterowały mistrzem filmów grozy".
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. Wyp.791.071 (1 egz.)
Filia nr 1
No availability information: sygn. 791
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 666
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Filia nr 1
Copies are only available in the library: sygn. 72 (1 egz.)
Filia nr 2
No availability information: sygn. 72
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 913 (1 egz.)
Book
In basket
Ania / Grzegorz Kubicki, Maciej Drzewicki. - Warszawa : Wydawnictwo Agora, copyright 2017. - 389, [3] strony : fotografie ; 25 cm.
Łobuziara z urodą nastolatki i głosem Jana Himilsbacha, w zasadzie nie musiała niczego grać. Pojawiła się w polskim kinie znikąd i od razu stała się fenomenem: przed kamerą bardziej naturalna od szkolonych aktorek, utożsamiała „polski sen lat 90.” – była idealną dziewczyną z sąsiedztwa, która trafiła na okładki magazynów i do telewizji w szczytowych godzinach oglądalności. Ania Przybylska została „Królową Serc” w kraju, w którym ludzie sukcesu – zwłaszcza „piękni i młodzi” – nigdy nie mają łatwo. Była sympatyczną Marylką ze Złotopolskich, ale też dziewczyną z rozkładówki „Playboya”. Raz mówiła, że nie ma pomysłu na życie poza aktorstwem, innym razem – że na pierwszym miejscu jest rodzina. Długo nie miała szczęścia w miłości, lecz ciągle była zakochana. Spieszyła się momentami tak, jakby czuła, że to wszystko może zbyt długo nie potrwać. Jakby wiedziała, że szybko musi zawierać związek, zakładać rodzinę, urodzić dzieci, by zdążyć się jeszcze tym wszystkim nacieszyć – opowiadają w książce jej bliscy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 791.071 (1 egz.)
Filia nr 1
No availability information: sygn. 791
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 27-167.2
Book
In basket
Antoni Gaudí / Marina Linares ; tłumaczenie Martina Hrabová (Czech), Zuzana Jánska (Slovak), Agnieszka Gadzała (Polish), Ioana Hariton (Romanian), Sofia Giannoulaki (Greek). - [Kolonia] : Könemann, copyright 2017. - 213, [2] strony : portret, fotografie, ilustracje, mapa (głównie kolorowe) ; 19x19 cm.
Druk trzyszpaltowy. Miejsce wydania według siedziby wydawcy.
Antoni Gaudi (1852-1926) jest bez wątpienia jednym z najbardziej oryginalnych architektów na świecie. Jego powszechnie znane budowle zyskały miano światowego dziedzictwa kultury. Charakteryzują je niepowtarzalność konstrukcji oraz niezwykłe bogactwo form i różnorodność barwnych materiałów. W tomie tym przedstawiamy artystyczne osiągnięcia Gaudiego na tle prądów modernistycznych. Dokonał on rewolucji w historii architektury - wbrew tendencji do seryjnej produkcji elementów o prostokątnych zazwyczaj kształtach, Gaudi tworzy niekonwencjonalne projekty wzorowane na naturze - pojedyncze formy aż po najdrobniejsze detale podporządkowane technicznej precyzji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 72.071(460)
Book
In basket
Antyk w malarstwie XV-XXI wiek / Bożena Fabiani. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 332, [4] strony : fotografie, mapy ; 21 cm.
Autorka sięga do tradycji mitologicznej w europejskiej sztuce nowożytnej. Przybliża dorobek kultury klasycznej na przykładach malarstwa, a niekiedy także rzeźby. Skupia się na objaśnieniu tego, co przedstawiają dzieła, jednak nie pomija także samych artystów, którzy je tworzyli. Ponadto opowiada o zabytkach pompejańskich oraz kulturze antycznej na wyspie Capri...
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 75.04(4)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Czytelnia
All copies are currently unavailable
Czytelnia
No availability information: sygn. 159.9
E-book
In basket
El arte de América Latina en sus diferentes formas no se somete fácilmente a clasificaciones. En cada periodo de su desarrollo encontramos los rasgos característicos de las corrientes globales de Europa y con frecuencia de Asia, pero el mayor valor de la actividad artística en América Latina parecen ser sus localidades en la escala de todo el continente, así como también los centros regionales, que en este momento se convierten en los centros que interactúan dentro de un área determinada. El libro se titula a modo muy general “Arte de América Latina”, mientras que en su subtítulo aparece la referencia a uno de los problemas que nos atañe, las relaciones artísticas entre Polonia (y más ampliamente Europa) y un continente “lejano”. Se las puede observar con mayor o menor intensidad desde la época colonial hasta nuestros días. Durante la dominación española estos fueron los mecanismos más comunes y los procesos más característicos para el arte de la Edad Moderna que funcionó a cierta distancia de los principales centros que definieron las líneas de desarrollo más recientes y no así los contactos mutuos. Pero, ya desde la segunda mitad del siglo XIX las relaciones polaco-latinoamericanas, en cuanto al arte y cultura se refiere, son más cercanas y específicas. Estas no se limitan a las artes visuales, sino que también incluyen la literatura, el teatro y la música, e incluso la cocina. Las Américas se han convertido en la tierra prometida de la emigración polaca. En el presente volumen nos topamos tanto con la descripción de las investigaciones etnográficas polacas en Latinoamérica como con la búsqueda de los paralelismos entre los procesos artísticos y creativos en Polonia y América Latina. Volviendo a la primera afirmación, el arte de América Latina es sin duda un fenómeno diverso y complejo, tanto en términos de forma como de contenido. Anteriormente la hibridez de las obras de arte y de los fenómenos artísticos fue vista como una especie de perversión, un alejamiento de la principal corriente oficial. Desde la perspectiva histórica, la pintura, la escultura y la arquitectura de los continentes lejanos fueron tratadas como provinciales, las cuales además carecían de habilidades técnicas. Hoy en día en polifonía de voces se buscan las fortalezas del arte, por lo tanto, se abre un nuevo camino, menos eurocentrista, y a su vez el más consciente y sólido periodo de la interpretación tanto del arte viejo como del moderno en América Latina. INDICE DE CONTENIDOS Ewa Kubiak: Inicio I. Arte colonial Agata Andrzejewska: Las fundaciones franciscanas del siglo XVI en Nueva España y su génesis europea Eugenia Maria Azevedo Salomao: Religious architecture in colonial Michoacán, Mexico Laura Elena Lelo de Larrea López, Luis Alberto Torres Garibay: Muslimspanishreminis in Santa María Huiramangaro, Michoacán Luis Alberto Torres Garibay: Local techniques and mudéjar influx in ecclesiastical roofs of Michoacán, Mexico. Colonial period Guadalupe Romero Sánchez: Equipment of churches of doctrine during the XVII century: an initial approach to the study Ewa Kubiak: Arquitectura colonial y los problemas de su percepción Frederike Berlekamp: Mosaicos plumarios de América del Sur de los siglos XVII/XVIII en el Museo de América en Madrid. Dificultades y posibilidades de su interpretación contextual Martín Mesa Cárdenas: Imagen y dolor. Representación y experiencia del martirio en las sociedades barrocas latinoamericanas II . Arte, antropología y etnografía Katarzyna Szoblik: Los árboles en los códices indígenas de México Magdalena Nierzwicka: Mexican art in collection of Stanisław Kasprzyk María Eleonora Hebisz: Fronteras y transformaciones del arte en los Andes Centrales. El caso del “Valle Mantaro” en el Perú Marta Skwirowska: Performance Theory in the Context of Mexican Ephemeral Art. Problems with the Interpretation III . Arquiectura y arte público de los siglos XIX y XX María Cristina Valerdi Nochebuena, Jorge Sosa Oliver, José Luis Bandala, Gabriela Toledo Góngora: Coincidencias (...)
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Rozprawa dotyczy ważnego problemu – relacji sztuki i przemysłu w Polsce w drugiej połowie XX wieku. Jest to studium z zakresu życia artystycznego, którego autorka, opierając się na obszernej kwerendzie archiwalnej i prasowej, zarówno rekonstruuje podstawy całego procesu działań na styku sztuki i przemysłu, wychodząc od dyrektyw ideologicznych PZPR, poprzez uchwały ZPAP, a na konkretnych umowach z fabrykami kończąc, jak i odtwarza ze szczegółami przebieg poszczególnych akcji plenerowych, łącznie z różnego rodzaju niedogodnościami, wynikającymi z marnych warunków kwaterunkowych czy niedoborów materiałów, które miały być zapewniane przez konkretne zakłady. Dużo nowych faktów i ustaleń przynosi opracowanie dotyczące teorii i praktyki upowszechniania sztuki, a także działań plastyków zakładowych czy działań w zakresie humanizacji przestrzeni pracy.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Książka profesora Jana Wiktora Sienkiewicza Artyści Andersa. Continuita e novita jest długo oczekiwanym i niezmiernie ważnym w dziejach polskiej historii sztuki XX wieku wypełnieniem luki, w ramach ciągle nie w pełni rozpoznanego obszaru zagadnień związanych z polską plastyką powstałą poza granicami Polski. Głównym tematem opracowania, są dzieje plastyki polskiej w łonie 2 Korpusu generała Andersa, w których jak w soczewce przenikały się zarówno „continuita” jak i „novita” zjawisk i prądów artystycznych, charakterystycznych dla malarstwa europejskiego pierwszej połowy XX w. (z recenzji prof. zw. dr. hab. Andrzeja Kazimierza Olszewskiego) Dopiero po 1989 r. polska sztuka powstała poza krajem zaczęła przeżywać zasadnicze zmiany w obszarze systemów metodologicznych, a szczególnie w zakresie jej oceny i interpretacji, czego wyrazem była m.in. wystawa „Jesteśmy” zorganizowana przez warszawską Zachętę w 1991 r. Po opublikowanym przez Jana Wiktora Sienkiewicza opracowaniu naukowym poświęconym polskim galeriom sztuki współczesnej w powojennej stolicy Wielkiej Brytanii, pt. Polskie galerie sztuki w Londynie w drugiej połowie XX wieku (2003), monografiach twórczości artystycznej malarzy z polskiego Londynu związanych z Armią Andersa: Mariana Bohusza-Szyszki (1995), Wojciecha Falkowskiego (2005), Halimy Nałęcz (2007) i Ryszarda Demela (2010) oraz zbiorze studiów pt. Sztuka w poczekalni. Studia z dziejów plastyki polskiej na emigracji 1939-1989 (2012), najnowsze opracowanie Artyści Andersa jest wypełnieniem luki, a jednocześnie rodzajem klamry zamykającej do niedawna nierozpoznany kolejny obszar zagadnień związanych z XX-wieczną polską plastyką powstałą poza granicami Polski. Oddana do rąk czytelnika książka obejmuje ramy czasowe od wyjścia Polskich Sił Zbrojnych (zwanych Armią Andersa) w 1942 r. z terenów ówczesnego ZSRR aż po rok 1949, w którym to zakończyła się rzeczywista opieka generała Władysława Andersa nad uratowanymi polskimi żołnierzami-artystami. Wówczas to mieszkający na Wyspach Brytyjskich polscy malarze powołali do życia w Londynie awangardową grupę artystyczną pod nazwą Grupa 49. (z recenzji prof. zw. dr. hab. Jerzego Malinowskiego)
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
Book
In basket
Miejsce wydania według bazy ISBN.
Poeci Marina Cwietajewa i Osip Mandelsztam, autor Mistrza i Małgorzaty Michaił Bułhakow i twórca Pancernika Potiomkina Siergiej Eisenstein – na losach tych czworga wybitnych artystów odcisnęło swoje śmiertelne piętno życie w bezpośrednim oddziaływaniu krwawego sowieckiego dyktatora i uruchomionej przez niego maszyny wszechobecnego terroru. W jej bezlitosne tryby mógł wpaść każdy, bez względu na zajmowaną pozycję, pochodzenie, zasługi i osiągnięcia. Ginęli komisarze ludowi, marszałkowie, sekretarze partyjni, inżynierowie, zasłużeni działacze rewolucyjni, a przede wszystkim masy zwykłych obywateli. Nie byli bezpieczni również artyści, których Stalin szczególnie cenił, uważając, iż mają znaczny wpływ na ludzkie umysły, a nawet są „inżynierami dusz”. Żyli w sowieckim państwie niczym na stoku czynnego wulkanu, bo nieobliczalny dyktator, kierując się irracjonalnym podejrzeniem, osobistym uprzedzeniem lub wiarą w donos, mógł w każdej chwili kazać aresztować, zesłać do łagru lub zamordować. Mógł także, co zresztą czasem robił, nagradzać, rozsławiać i odznaczać, dawać mieszkania, samochody, dacze, zezwalać na zagraniczne wyjazdy. Jednak czas łaski trwał zazwyczaj krótko. W kraju rządzonym przez Stalina nikt nie mógł czuć się bezpiecznie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. Wyp. 82(091) (1 egz.)
E-book
In basket
This volume is the result of the 10th International Society for Shamanistic Research Conference held in Warsaw 5–9 October 2011. The Conference was organized by: the Polish Institute of World Art Studies, the Institute of Eastern Studies at the Adam Mickiewicz University, the State Ethnographic Museum in Warsaw and the International Society for Shamanistic Research. Contents: Umberto Sansoni The shamanic-ecstatic hypothesis for the Alpine rock art of Valcamonica Kenneth Lymer Sensuous Visions: Encountering the shamanistic rock art of the Bayan Jurek Mountains, Kazakhstan Inga-Maria Mulk Depictions in Sami rock art of the Mother Earth figure Zaur Hasanov Argimpasa – Scythian goddess, patroness of shamans: a comparison of historical, archaeological, linguistic and ethnographic data Giovannni Kezich The bear and the plough: Shamanism in the Neolithic Pi-Chen Liu From shamanic rituals to theatre and cultural industry: The state, shamanism and gender among the Kavalan (Taiwan) Eva Jane Neumann Fridman Mongolian shamanism envisaged, embodied Lia Zola Women shamans and their portrayal in the Olonkho Sakha epic poems Dagmar Eigner The poetics of healing: Shamanic rituals in Central Nepal Diana Riboli Inadvertent art. Icons, music and dance in Chepang (Nepal) and Semang-Negrito (Peninsular Malaysia) shamanism Hee Sook Lee-Niinioja Artistic expressions of the visual language on Sami ritual drums Vesa Matteo Piludu The ritual art and paraphernalia of the Nepalese jhankris and Tamang bombo Denita Benyshek Artists as shamans: Historical review and recent theoretical model Barbara Wilhelmi Perspectives on the arts of Parbati Daniel A. Kister Shamanic artistry in a French Absurdist play Carla Corradi Musi The shamanic works of Minsalim Timergazeev and other artists of the First International Woodcarving Festival of Uvat Jürgen Werner Kremer Norval Morrisseau – Shaman-Artist Susan Michaelson The hand on the wall of the cave. Exploring connections between shamanism and the visual arts Gilah Yelin Hirsch Artist as Shaman
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again