11 results
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 005.95/.96
Book
In basket
Nowe wydanie bestsellerowego podręcznika dla coachów i mentorów, który cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem na całym świecie od 15 lat. Publikacja adresowana jest do wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie coachingu i mentoringu na poziomie indywidualnym, zespołowym lub organizacyjnym. Autorzy prezentują sprawdzone narzędzia, konkretne przykłady i najlepsze praktyki. Zaprezentowane w książce strategie można od razu zastosować w różnych sytuacjach, niezależnie od tego, czy mówimy o life coachingu, coachingu biznesowym, czy programach mentoringu w lokalnych społecznościach. Nowe wydanie zostało poprawione i uzupełnione tak, aby zawierało wszystkie najnowsze trendy i rozwiązania stosowane w tej dziedzinie - znalazła się w nim między innymi dokładna analiza superwizji coachingowej. To podręcznik, który powinien znaleźć się w bibliotece każdego, kto jest zaangażowany w jakikolwiek aspekt coachingu i mentoringu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 005.95/.96
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 005.95/.96
Book
In basket
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych relacji z klientem zewnętrznym oraz lojalność wobec pracodawcy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 005.95/.96
Book
In basket
Milenialsi przestają być najmłodszym pokoleniem na rynku pracy. Stopniowo awansują w firmowej hierarchii, zajmując coraz wyższe stanowiska. Są przedsiębiorczy i zdeterminowani, by pokazać, na co ich stać. "Milenialsi zarządzają" to trzecia, po "Milenialsach w pracy" i "Zarządzaniu milenialsami" książka Espinozy poświęcona pracownikom z generacji Y. Tym razem, wspólnie z Joelem Schwarzbartem, Espinoza pomaga odnaleźć się milenialsom w świecie po awansie. By to zrobić, wykorzystuje lata doświadczeń, badań i rozmów z pracownikami i pracodawcami. To wymarzony poradnik dla milenialsów, którzy chcą sprawdzić się w roli menedżerów i szefów oraz zastanawiają się nad powierzeniem młodszym podopiecznym poważniejszych zadań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 005.95/.96
Book
In basket
(Onepress)
Na okladce: O'Reilly - nazwa wydawnicta oryginału.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 005.95/.96
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Na 4 stronie okładki informacja: 3 część cyklu "Psychologia szefa. Cz. 1 - "Szef to zawód", cz. 2 - "Coaching narzędziowy".
Każdy szef spotyka się z trudnymi zachowaniami zespołu, którym kieruje. Podczas zebrań grupa podwładnych zaskakuje go swoimi reakcjami: milczy, rozrabia, narzeka, a czasem nawet atakuje przełożonego szefa. W takich sytuacjach lider formalny najczęściej przypisuje podwładnym złe intencje, wpadając w pułapkę negatywnych projekcji. Zaczyna wierzyć, że jego pracownicy są leniwi i niezaangażowani, że go lekceważą i podważają jego autorytet, a nawet że jest złym szefem, którego trzeba się pozbyć. Ulegając tym wyobrażeniom, szef zaczyna traktować swój zespół zgodnie z "odruchem dinozaura": uciekaj albo walcz. A to powoduje wiele komplikacji. Autorzy tej interesującej i pełnej anegdot książki podpowiadają, jak unikać takich zagrożeń, oraz przypominają, jakie są prawdziwe źródła trudnych dla szefa zachowań jego zespołu. Przedstawiają również konkretne narzędzia i techniki działania, których szef może użyć, aby wykorzystać potencjał zespołu oraz stawiać adekwatne wymagania w każdej fazie rozwoju grupy pracowników. To nie jest kolejna książka o zarządzaniu. Porusza ona mało znane zjawisko procesu grupowego i opisuje fazy rozwoju, którym nieuchronnie podlega każdy zespół ze swoim formalnym liderem. Fenomen małej grupy eksplorowany jest przez autorów tej książki już od ponad trzydziestu lat i ciągle jest obiektem ich wielkiej fascynacji. Proces grupowy. Fenomen małej grupy stanowi dopełnienie menedżerskiej trylogii Psychologia szefa, której poprzednie części noszą tytuły: Szef to zawód oraz Coaching narzędziowy. Ta publikacja zamyka ów cykl, pozwalając zrozumieć i wykorzystać mechanizmy procesu grupowego w budowaniu postawy odpowiedzialności u podwładnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 005.95/.96
Book
In basket
Wellbeing w organizacji : co? jak? dlaczego? / pod redakcją Katarzyny Kulig-Moskwy. - Warszawa : Infor PL, 2018. - 223, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Personel & Zarządzanie)
Coraz częściej w przestrzeni biznesu pojawia się tajemnicze pojęcie „wellbeing”. W dosłownym tłumaczeniu oznacza dobre samopoczucie, dobrobyt, powodzenie, dobro. Jak to odnieść do biznesu i o co chodzi? Czy to jakaś nowa moda, która przeminie tak jak inne trendy? Czy może konieczność i strategia na wygraną? Na polskim rynku zjawisko wellbeingu w organizacji zdecydowanie jest nowe. Najczęściej kojarzy się ściśle z problemami BHP. Kwestie, takie jak promowanie zdrowia lub pozytywne środowisko pracy, są nadal na marginesie debaty publicznej. Obserwuje się jednak rosnące zainteresowanie dobrostanem pracowników, a na naszym rynku znane są firmy, które rozpoznały temat wellbeingu i skutecznie wdrażają go u siebie. Praktyki te znajdzie Czytelnik w książce. Ponadto dostosowywanie prawa polskiego do dyrektyw UE, która dostrzega znaczenie wellbeingu w rozwoju Europy, również wskazuje na zwiększenie znaczenia tego zjawiska w przyszłości.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 005.95/.96
Book
In basket
Wyobraź sobie, jak mogłoby zmienić się twoje życie, gdyby stworzony przez ciebie produkt zyskiwał codziennie nieprawdopodobną liczbę 100 000 nowych użytkowników – i to bez wydawania ani grosza na reklamę. A co, jeśli inwestorzy zaczęliby walić do ciebie drzwiami i oknami? To właśnie przydarzyło się Cliffowi Lernerowi, kiedy postanowił zainwestować pieniądze zarobione na internetowym serwisie randkowym w aplikację działającą na nieznanej wówczas nikomu platformie o nazwie Facebook. Aplikacja zaczęła się wkrótce gwałtownie rozwijać i w niedługim czasie cena akcji firmy Lernera wzrosła o 2000 procent, uruchomiając niezwykły łańcuch wydarzeń złożony z niespodziewanych sukcesów i bolesnych doświadczeń. Ta fascynująca i inspirująca opowieść pokazuje, jak: • wywołać eksplozję wzrostu poprzez stworzenie wyjątkowego produktu, • zidentyfikować jedynie trzy wskaźniki, które mają znaczenie, • odkrywać skuteczne strategie wzrostu, by móc szybko się rozwijać, • w błyskotliwy sposób wykorzystywać media, aby zdobyć 100 milionów użytkowników, • stworzyć w firmie wspaniałą kulturę pracy, przyciągającą pracowników pełnych pasji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 1
No availability information: sygn. 0
Book
In basket
Roszczeniowi, leniwi, niecierpliwi i nielojalni – milenialsi nie cieszą się popularnością wśród pracodawców. Stopniowo przejmują jednak rynek pracy i już niedługo stanowić będą najliczniejszą grupę pracowników na świecie. Już niebawem szefowie staną więc przed wyborem: dogadać się z milenialsami albo co kilka miesięcy otwierać nowe rekrutacje w oczekiwaniu na pokolenie myślące podobnie do nich, które może nigdy nie nadejść.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 005.95/.96
Authority data
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM) (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Zarządzanie (hasło przedmiotowe)
zob. też Doradcy personalni (hasło przedmiotowe) ; Empowerment (hasło przedmiotowe) ; Flexicurity (hasło przedmiotowe) ; Konkursy na stanowiska kierownicze (hasło przedmiotowe) ; Kontrakt psychologiczny (hasło przedmiotowe) ; Marketing personalny (hasło przedmiotowe) ; Outplacement (hasło przedmiotowe) ; Pośrednictwo pracy (hasło przedmiotowe) ; Psychologia pracy (hasło przedmiotowe) ; Rejestracja czasu pracy (hasło przedmiotowe) ; Ryzyko personalne (hasło przedmiotowe) ; Sektorowy Program Operacyjny Rozwój Zasobów Ludzkich (hasło przedmiotowe) ; Zaangażowanie pracowników (hasło przedmiotowe) ; Zachowanie organizacyjne (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Budowanie wizerunku pracodawcy (hasło przedmiotowe) ; Rekrutacja pracowników (hasło przedmiotowe) ; Wartościowanie pracy (hasło przedmiotowe) ; Zarządzanie kompetencjami (hasło przedmiotowe) ; Zarządzanie różnorodnością (hasło przedmiotowe) ; Zarządzanie talentami (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: ZZL ; Controlling personalny ; Gospodarowanie zasobami ludzkimi ; HRM ; Human resource management ; Polityka kadrowa ; Polityka personalna ; Zarządzanie kadrami ; Zarządzanie personelem
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again