30 results
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 331
Book
In basket
Demografia / Jerzy Zdzisław Holzer. - Wyd. 5. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A., 1999. - 371 s. : tabl. ; 25 cm.
Temat: Demografia
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 314
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 913(100)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 913(100)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 330
Book
In basket
Kierowanie to nowoczesny podręcznik obejmujący wszystkie istotne współczesne problemy nauki i praktyki organizacji i zarządzania. Stanowi wykład najnowszej wiedzy z tej dziedziny, jak również wprowadza w zagadnienia zarządzania XXI wieku. Czytelnik znajdzie w książce -- oprócz analizy poszczególnych funkcji kierowania -- omówienie najważniejszych problemów zarządzania we współczesnym świecie, takich jak zmiana roli i wymagań zwłaszcza w odniesieniu do kierowników wyższego szczebla nowoczesnych organizacji (menedżer globalny), ekologiczne aspekty działalności, odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa, zagadnienia etyczne zawiązane z zarządzaniem, globalizacja gospodarki i działalności firmy, przedsiębiorczość, kultura organizacji, wielokulturowość, wzrastająca rola jakość w zarządzaniu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 005
Book
In basket
Logistyczna obsługa klienta jest silnie powiązana z marketingiem i zarządzaniem strategicznym. Jej znaczenie wzrasta ze względu na: zmiany na rynkach międzynarodowych (globalizację rynku i produkcji), powodujące podwyższenie poziomu oferowanych usług dystrybucyjnych i zwiększające konkurencję miedzy firmami; zastosowanie określonej filozofii obsługi klienta i strategii wpływających na pozycję firmy na rynku; różnice między oferowanym poziomem obsługi a oczekiwaniami klientów; konieczność kosztownego monitoringu i systematycznej kontroli. Do konkurencyjnej oferty logistycznej nie dochodzi się od razu. Wymaga to ciągłego zdobywania wiedzy i doświadczenia oraz doskonalenia zdobytych umiejętności. Pomocna może się okazać "Logistyczna obsługa klienta" - pierwsza książka z tego zakresu na polskim rynku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 658.818
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 005.51
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 339.138
Book
In basket
Tyt. oryg.: Successful tourism marketing
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 338.48
No cover
Book
In basket
Metody wnioskowania statystycznego / Andrzej Luszniewicz. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A., 1998. - 172 s. : tabl., wykr. ; 20 cm.
(Statystyka nie jest trudna ; 2)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 311
Book
In basket
Mierniki statystyczne / Helena Kassyk-Rokicka. - Wyd. 6 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A., 1999. - 182 s. : tabl., wykr. ; 20 cm.
(Statystyka nie jest trudna ; 1)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 311
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 339
Book
In basket
Negocjacje są swoistą mikroszkółką, uczącą na przykładach: czym są negocjacje, jak się do nich przygotować, jak negocjować spory w życiu prywatnym i zawodowym, jak ustępować, jak obiecywać, jak grozić i jak blefować, jak radzić sobie z trudnymi partnerami, jak w końcu osiągnąć porozumienie akceptowalne dla obydwu stron, czym są uczciwość, nieuczciwość i podstęp w negocjacjach. Negocjacje przydadzą się wszystkim negocjującym, a więc szefom i pracownikom, rodzicom i dzieciom, sprzedawcom i klientom, sąsiadom, małżonkom, dyplomatom, przyjaciołom, młodzieży.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 005.574
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
No availability information: sygn. 5
Book
In basket
Podstawy analizy finansowej / Wiktor Gabrusewicz. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A., 2002. - Przedsiębiorstwo finanse badanie253 s. : tabl.; wykr. ; 23 cm.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 336
Book
In basket
Podstawy ekonomii / John Sloman. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A., 2001. - 554 s. : tab.; wykr. ; 23 cm.
Temat: Ekonomia
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 33
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 658
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 657
Book
In basket
Tytuł oryg.: On competition.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
No availability information: sygn. 33
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again